söndag 22 maj 2011

David på besök samt en tur med Israels enda tunnelbana.

Israels enda tunnelbana finner man i Haifa

Trodde att jag skulle ha värk i hela kroppen efter gårdagens extremt långa promenad, men det känns bra. Det är svårt att finna någon bättre utsikt över Haifa än från Carmel, så jag tog mig dit med hjälp av Israels enda tunnelbana. Besökte en av mina favorit ställen för snabbmat som heter Ruben, ungefär som subway fast dyrare.

Nu väntar jag på David som precis kommit till Haifa. Vi tänkte åka upp till carmel igen, och sedan vandra till Bahia garden. Tyvärr så fungerar det inte att lägga upp bilder från telefonen, men hoppas kunna lösa det snart. Imorgon väntar en heldag i Tiberias, och om det inte är för varmt så tänkte vi cykla runt Genesarets sjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar