onsdag 28 oktober 2009

Mindre än 24 timmar kvar till avfärd.

Nu är det mindre en 24 timmar kvar till avfärd. Det känns väldigt bra och jag känner mig också väldigt lugn inför resan, varför skulle man inte? som jag skrivit ett flertal gånger så är det inte farligare att resa till Israel än till något annat land.

Har precis packat klart. Packade ner mini datan, men har inte kollat upp om det finns trådlöst på ställerna där jag bokat in mig under min vistelse i Israel.

Är inte ledig imorgon, även fast man borde varit det. Arbetar 05:00 - 14:30, flyget avgår klockan 18:55, är framme i Polen 20:40. Sedan är det bara två timmar tills planet lyfter mot Israel. På vägen hem så flyger jag med austrian.

Jag ska försöka skriva mer om flygresan och känslan av att äntligen få komma ner till Israel igen under fredagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar