onsdag 1 april 2009

Mars månad blev en rekord månad.

I dag är det 1:a Aprill men det jag skriver om är inget skämt, det är sant. Mars månad var den bästa månaden sedan vi startade Israel4u.se. Som jag tidigare skrivit så har jag varit i kontakt med Sabra Express och SAS. De lovade att höra av sig, och jag väntar fortfarande på svar.

Men man ska väl inte vara för positiv, om det inte skulle bli något så har jag många andra förslag och ideér. Har bland annat varit i kontakt med siten Dagen.se, så blir det ingen reklam på SAS så kommer jag satsa på reklam på andra siter.

Det är svårt att säga hur många timmar/ månad som jag arbetar med hemsidan och min blogg, men en sak är säker, det är väldigt många. För mig har det alltid varit viktigare att lägga pengar på information, än att spendera pengar på design av siten. Och då jag väldigt ofta har fått positiv feedback av både personer från Sverige och utomlands så ser jag ingen anledning att ändra något.

För närvarande arbetar vi med att översätta siten till engelska, och vi har också startat en shop där vi säljer t-shirts och andra produkter, besök vår hemsida eller klicka här för att se vårt utbud av t-shirts och andra produkter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar