onsdag 3 mars 2010

Ett trevligt möte med den israeliska statens turistbyrå.

Idag var jag på möte med den israeliska statens turistbyrå. Det blev ett väldigt lyckat möte, ser fram emot att arbeta mer med hemsidan och de planerade resorna.

Idag efter arbetet så åkte jag in till stockholm för att träffa Michael på den israeliska statens turistbyrå. Det blev ett väldigt lyckat möte, vi diskuterade de planerade resorna till Israel, möte med församlingar (kyrkor), TUR mässan samt reklam i media med mera.

Om någon vet hur man får en extra dag per vecka? så är ni väkomna att höra av er till mig. I helgen så kommer jag arbeta med hemsidan, skall lägga upp flera nya länkar, bland annat filmer, bilder och kartor.

Sedan kommer jag att börja skissa på reklam blad, fick ett väldigt bra förslag av Michael tidigare under dagen. Skall också ta reda på hur många församlingar det finns i Uppsala, planerar att anordna ett litet möte/event, där den israeliska statens turistbyrå först berättar om Israel som resmål, och sedan berättar jag om de planerade resorna.

Det är mycket på gång för närvarande. Och som jag sa till Michael under dagen, så är det bättre att ta det lugnt och ordna allting på ett bra och proffsigt sätt, istället för att stressa och försöka arrangera en resa så snart som möjligt, han höll helt med mig om detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar