torsdag 18 juni 2009

Det går nästan för bra just nu.

Skrev tidigare att det kändes som att jag hade fått något tillbaka när jag var på möte i Stockholm förra veckan. Det hela är som en dröm, hade aldrig räknat med att det skulle gå så här bra.
Jag har nu en kontakt i Israel som kan hjälpa mig med mitt projekt. Minns inte när jag var så här glad senast. Det är väldigt långt kvar tills projektet är i mål, men det hade inte kunnat börja bättre.

Fick också ett samtal ifrån Israel idag när jag satt på bussen till jobbet. Det var en person som jag mailat angående ett antal frågor som har med projektet att göra. Det verkar också lovande. Det känns väldigt bra och det ser ljust ut inför framtiden, väldigt ljust. Hur det än går, så har jag många bra kontakter i Israel. Och självklart i Sverige.

Om man tror på något väldigt mycket, så är det stor chans att man lyckas. Är väldigt tacksam över allt positivt som sker i livet för närvarande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar