torsdag 2 juli 2009

Följ med till Israel i Januari 2010.

Det skrivs inte så mycket på min blogg för närvarande och det beror på två saker. Dels så arbetar jag numera heltid, och dels så har jag fullt upp med att planera vår resa till Israel nästa år. Jag har lämnat ett förslag till min kontakt, på ett datum då jag är redo att skicka den första gruppen till landet jag älskar.
Att anordna en resa tar tid. Det är mycket saker man inte tänker på när man bokar en paket resa. Man måste ordna transporter, guider, boende och mycket mer. Jag har en liten fördel då jag tidigare arbetat som reseledare samt studerat på en av Sveriges bästa turismutbildningar.

Det finns en efterfrågan på resor till Israel, det vet vi. De resor som finns säljs slut nästan omgående och med hjälp av våra kontakter, både i Sverige och Israel så ser det ljust ut inför framtiden.

Israel4u.se vill kunna erbjuda spännande resor till landet vi älskar. Dels en "upplev Israel" resa där man besöker många vackra och bibliska platser i hela Israel, dels en mer "äventyr" resa. Det finns redan ett förslag på en "upplev Israel" resa, för närvarande så försöker vi hitta "rätt" pris.

Jag har besökt Israel ett flertal gånger och varje gång så blir jag mer och mer förälskad i landet och folket. Det är väldigt svårt att beskriva känslan av att stå framför klagomuren, eller western wall som den också kallas. Eller att bestiga Masada en tidig morgon, för att se solen gå upp. Varje sekund man får vara i Israel gör att man blir lycklig inombords. När vi börjar sälja våra paketresor, boka din resa hos oss, ni kommer inte att bli besvikna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar