måndag 4 maj 2009

Jag har börjat planera min nästa resa till Israel.


Jag har börjat leta efter biljetter till Tel Aviv senare i sommar. Som jag säkert har berättat, så har jag nyligen bytt arbete och kommer därför inte att ha någon betald semester 2009. Väljer att inte flyga med Sabra Express eller SAS, eftersom de endast flyger på Tisdagar.



Det viktigaste är att jag kommer till Israel några dagar, och efter att ha kollat på de alternativ som finns, så blir det en 4 dagars resa till Israel. Jag har besökt alla vackra platser förut, så därför blir det en kortare resa denna gång. På fyra dagar så hinner man med sol och bad, besöka några heliga platser och städer samt lite till. Tyvärr blir själva biljetten lite dyrare, men det spelar inte så stor roll. Jag får möjligheten att resa till landet jag älskar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar