fredag 15 maj 2009

Glädjande nyheter från vecka 20.


Här om dagen när jag skulle äta frukost på mitt arbete så blev jag förvånad, på ett positivt sätt. När jag läste på förpackningen (pålägget) så läste jag kosher, vi hade fått kosher pålägg till frukost. Och dagen innan så fick vi vatten, med hebreisk text. Glädjande!

I övrigt så har jag varit i kontakt med UNT (Uppsala Nya Tidning). Kommer eventuellt att annonsera där nästa helg. Om mitt mål uppfylls så kommer jag även att annonsera i fler tidningar framöver.

Det går väldigt bra för http://www.israel4u.se/, vi har fortfarande väldigt många besökare. Det är också glädjande att se att vi har så många besökare från andra länder. Detta med tanke på att vi har så lite information på engelska. Vi har översatt två reseguider och lite mer information. Fler artiklar arbetar vi med att översätta, så fortsätt att besöka vår site.

Vi kommer också att ge bort gratis t-shirts och andra produkter senare i sommar. Mer information kommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar