måndag 24 augusti 2009

Israel resan, Hemsidan och lite andra tankar.


Israel resan, vintern 2010!

Ännu fler vill följa med oss till Israel nästa vinter (2010). Jag blir väldigt glad över att ni vill följa med, nu hoppas jag bara att de sista detaljerna blir klara. Väntar på svar ifrån min kontakt person i Israel, och jag hoppas han hör av sig snart. För när jag kan lämna exakta priser och datum, så kommer ännu fler att boka.


Problem med räknaren på Israel4u.se!

I övrigt är allt bra, men tyvärr är det problem med räknaren (som räknar antal besökare). Men senast den fungerade så hade vi fortsatt många besökare. Och får fortfarande väldigt mycket positiv feedback.



Lite andra tankar!

Det är också positivt att så många verkar vara positiva till Israel, det känns som att Israel fått mer stöd av vissa, medans andra fortsätter att vinkla. Jag är en väldigt stolt vän till Israel, och det kommer jag fortsätta att vara resten av mitt liv. Ta reda på fakta, innan man dömmer någon, speciellt när det handlar om alvarliga saker. Svenskarna ska inte tycka illa om Israel, bara för att någon påstår saker. De sakerna har aldrig bevisats, och om man inte är helt säker så ska man inte skriva en artikel om det.

Varje dag så möter jag andra Israel vänner, vilket alltid är lika trevligt. På mitt arbete så har jag en nyckel hållare som jag gjort själv (Har valt färg och text). På den står det "Israel - Now and forever!" och "Israel4u.se- Vi kan Israel!". Här om dagen så träffade jag en flygvärdinna ifrån SAS, som också var Israel vän. Hon frågade om jag vågade ha min hållare på mig, och jag svarade att jag har den på mig med stolthet.
Detta inlägg blir lite rörigt, men det får ni ta. När det gäller min semester till Israel så väntar jag fortfarande på svar, om vi får fortsätta, det vill säga få fast tjänst efter våra sex månader prov. Och så fort jag får svar, så bokas nästa resa till landet jag älskar, ISRAEL så klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar